
Kevät on koittanut mutta vainotulet palavat suomalaisten toisinajattelijoiden tuhoksi silvotussa tynkä-Suomessa.
Miksi kansa vaikenee näytösoikeudenkäynneistä ja oikeusmurhista?
http://eit-valitus.blogspot.com kertoo kyllä mistä on kyse
islamisation.stop (at) hekoheko.com
Hevoskastanja on myrkyllinen ihmiselle mutta kuinka myrkyllistä on vaikeneminen suomalaisiin toisinajattelijoihin kohdistetuista oikeusmurhista arvon HS:n toimittajakunta ja hommafoorumin keskustelupalstan selkärangattomat, joilla tuntuu virtaavan ryssäläinen islamistikusi totuuden sijaan?
------------------------------------------------------------------------------------
Muutos 2011 taustalla olevalla Hommafoorumilla nimimerkki Skrapp ja HS:n Jukka Huuskolla on näköjään ryssäläisyyden ja islamistien perseennuolennan paikka
Tässä viesti HS:n ja Hommafoorumin osiossa vaietusta asiasta: Jukka Huuskolle ja nimimerkkikirjoittajille Hommafoorumilla jotka vaikevat törkeästä oikeusmurhasta missä Seppo Lehdolle 2 vuotta 4 kk ehdotonta vankeutta ja eräälle toiselle ehdollista vankeutta muslimien uskonrauhanhäirinnästä ja kaksoisrangaistuksena samoista asioista mm. kansankiihotustermin mukaan kytkien.
Kirjoittajat HS:ssa Jukka Huusko ja Hommafoorumin Srapp haistakoon ryssäläisenä (KGB-tausta) pitkän paskan: Maahanmuutto- ja islamkriitikko Seppo Lehdolle tuomittiin ehdotonta vankeutta muslimien uskonrauhanhäirinnästä 2008 ja tässä kirjoituksessa höpistään vain puretusta ja Jussi Halla-ahon sakkotuomiosta. Korkein oikeus kaikessa ryssäläisyydessään = Demla r.y:n juristit syyttäjinä ja tuomareina ei antanut asiassa valituslupaa 8.12.2009.
Näin ... olisiko aika totuuden?
Oikeus ja totuus tässäkin asiass
----
http://oikeudentajumme-ok.blogspot.com/
--------------------------------------------------------