Huhtikuussa alkoi jo leppäkin kukkia, vaan koska kukkii ja puhkeaa kukoistukseen suomalaisten oikeudentunnon herääminen puolustamaan suomalaisuutta ja suomalaisuutta, sekä perusoikeuksiamme mm. ilmaisunvapauttamme, sekä oikeuttamme ilmaista itseämme suomenkielellä selkosuomella? Koska herää kansa kuin "Lapuan laki" puolustamaan näitä perusasioita vaatineita ja puolustavia toisinajattelijoita mm. Seppo Lehtoa, Jussi Halla-ahoa, Mikko Ellilää jne?
Huhtikuu 2010 todistaa muutoksen voimaa:
5.4.2010 Lumet ja jäät sulavat, vaan onko yhteiskunnallinen oikeudentajumme sulanut islamistien edessä, kuten perusoikeutemme liikkumisvapaus, sananvapaus, ilmaisunvapaus vieraiden arvojen = arvottomuuksien ja kuujumalain palvonnan vallatessa alaa verovaroilla ylläpidetyissä julkisorganisaatioissa?
Huhtikuu 2010 todistaa muutoksen voimaa: 5.4.2010 Lumet ja jäät sulavat vaan onko oikeudentajumme sulanut islamistien edessä, kuten perusoikeutemme liikkumisvapaus, sananvapaus, ilmaisunvapaus vieraiden arvojen = arvottomuuksien palvonnan vallatessa alaa verovaroilla ylläpidetyissä julkisorganisaatioissa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti